Każdy dostawca oferuje różne sposoby płatności, dlatego zalecamy dowiedzieć się o tej możliwości dokładnie u konkretnego dostawcy.
Każdy dostawca oferuje różne sposoby płatności, dlatego zalecamy dowiedzieć się o tej możliwości dokładnie u konkretnego dostawcy.
W przypadku reklamacji należy zwrócić towar wraz z kopią faktury i opisać wadę do przesyłki.
Adres to:
Postaramy się rozwiązać Twoją reklamację tak szybko, jak to możliwe. Należy jednak pamiętać, że nie jesteśmy producentem, lecz sprzedawcą. Musimy skontaktować się odnośnie każdej reklamacji bezpośrednio z producentem, co może przedłużyć rozpatrzenie. Ale nigdy nie przekroczy 14 dni danych ustawą.
O sposobie rozpatrzenia twojej reklamacji będziesz poinformowany wiadomością e-mail lub pracownikiem obsługi klienta.
Pieniądze zwracamy najszybciej, jak to możliwe, ale nie potrwa to dłużej niż 14 dni od dostarczenia towaru do nas i stworzenia faktury korygującej, którą zawsze otrzymasz w swojej skrzynce e-mail.
Naprawdę staramy się wszyscy jak najbardziej, więc prosimy o zrozumiałość a jeśli pieniądze nie pojawią się na Twoim koncie w danym terminie, prosimy o kontakt.
Nie musisz martwić się o swoje pieniądze. Dowodem na to jest zadowolenie dziesiątek tysięcy naszych klientów od 2008 roku.
Wszystkie produkty są DOSTĘPNE W MAGAZYNIE i staramy się zamówienia wysyłać jak najszybciej bez zbędnych opóźnień. Gwarantujemy wysoką jakość i oryginalność każdego produktu, ponieważ chcemy, aby każdy miał tę prawdziwą radość modową szybko i bez zmartwień.