Jeśli posiadasz dużą globalną markę, musisz również być odpowiedzialny za efektywne reprezentowanie we wszystkich krajach, w których ma ona swoją własną reprezentację. I oczywiście jest to trudne zadanie. Kampanie powinny być ujednolicone i prowadzone w tym samym duchu. Jak to zrobić, aby wszędzie dotrzeć do wybranej grupy docelowej?
Kostiumy Louis Vuitton z dinozaurami
Większość drobnych kupców zatrudnia aranżera lub samodzielnie składa, na przykład, stosy pustych okładek, które uzupełniają towar i niektóre dekoracje. Z drugiej strony, Louis Vuitton wierzy w ogromną moc, która ma siłę przyciągania i przyciągania wzrokiem przechodniów i zatłoczonych klas luksusowych sklepów, gdzie dosłownie starają się przetasować konkurencję. Mimo że projekt torebek LV zmienia się tylko marginalnie, LV przechwytuje szokującą gablotę z unikalnym obrazem. To zmusza klientów do zatrzymania się przynajmniej. W każdym sezonie musi być coś nowego, czego jeszcze nie było. Torebki Louis Vuitton nie są tanie, więc jeszcze ważniejsze jest pokazanie, o co chodzi w marce.
Louis Vuitton - jak działają szkice
Każdy pomysł w kreatywnym zespole Louis Vuitton zaczyna się od szkicu ...
Louis Vuitton - Złoty dinozaur jako winda
I dlaczego teraz jest złoty szkielet dinozaura? Pomysł ten został znaleziony przez projektanta Louisa Vuittona podczas wizyty w Les Jardins des Plantes Museum w Paryżu, gdzie pozostałości tych prehistorycznych wielkich widzą zarówno dorosłych, jak i dzieci. Louis Vuitton przywrócił do życia te ogromne, prehistoryczne szkielety w surrealistycznej fantazji. Ich kości są wypełnione sklepami Louis Vuitton Maison, z których lśni stare złoto.
Louis Vuitton - jaja dinozaurów
Louis Vuitton - dinozaur i torebka LV
A jeśli nie dostaniesz się do 5th Avenue Maison do Nowego Jorku, ciesz się tymi pięknymi zdjęciami spektakularnych showroomów pełnych luksusu.
Opublikowany przez: Team Different