+48 691 429 847 (dni robocze, 7-15)

Poradnia modowa

Jak postępować poprawnie przy zmianie towaru?

  17. 02. 2017      Pytania na Differenta

Czy możesz mi doradzić, jak postępować poprawnie podczas zmiany towaru? Czy nadal mam roszczenie do tego? W ubiegłym tygodniu kupiłam sukienkę dziewczęca Desigual, ale nie wymyśliłam odpowiedniej wielkości. Sukienki są piękne, córki z pewnością będą przyzwoite, ale muszę je wymienić na większe. Dziękuję.


Klára Smetanová

Odpowiedź

Cześć,

Masz prawo do wymiany w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki . Biorąc pod uwagę, że przejęliście przesyłkę w zeszłym tygodniu, oczywiście chętnie wymieniamy rozmiar. Należy jednak przesłać sukienkę z powrotem w oryginalnym stanie, tj. Z metkami, najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Oczywiście, jeśli już naruszyłeś opakowanie, spakuj je według własnego uznania, aby mógł je ponownie kupić inny rodzic dla twojej małej księżniczki.

Desigual Girl Dress

Na pewno ukrywamy na twoim imieniu większy rozmiar twojej sukienki, aby inny rodzic nie kupił jej ponownie. Nie bój się, gdy ten rozmiar zniknie z eshopa. Poprosimy Cię o przesłanie owiniętej sukni z powrotem na nasz adres, który jest wymieniony w kontaktach na stronie www.different.cz lub na dole faktury. To jest adres do wymiany / zwrotu towarów. Wraz z sukienką prześlij nam fakturę, którą otrzymałeś z nimi. Masz kopię wiadomości e-mail. Na fakturze podaj, dlaczego zwracasz ubrania , co zmieniasz i ile chcesz mieć podwójną kontrolę. W przypadku zwrotu, numer konta jest wprowadzany do faktury.

Gdy tylko otrzymasz przesyłkę, otrzymasz wiadomość e-mail w ciągu 14 dni od otrzymania e-maila, a my dokonamy wymiany lub zwrotu pieniędzy na Twoje konto. Mamy nadzieję, że jasno o tym mówisz i życzymy tobie i twojej córce nowych sukienek Desigual, aby były po prostu dobrą zabawą.

Miły dzień. Nikol za Different.cz

Ta strona wykorzystuje ciasteczka cookies, do świadczenia usług, reklamy spersonalizowanej i analizy wyświetleń. Następne informacje