Jak to zrobić:
- Towar można wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostawy
- prosimy o przesłanie go do nas nieużywanego i niezanieczyszczonego
- dołącz kopię faktury, którą znajdziesz w e-mailu z tematem „ Wysłano + faktura ”
* Nie znalazłeś faktury w e-mailu? Wystarczy wpisać numer zamówienia. - napisz nam numer konta bankowego lub prośbę o wymianę (jaki towar / rozmiar)
- w przypadku butów - odeślij je do nas w nieuszkodzonym i nieklejonym oryginalnym pudełku
* W przypadku odzieży i akcesoriów metki są dowodem na to, że towar nie był noszony.
Nasz adres do wysyłki to:
Different.cz
Šimerova 3
Pilzno, 30100
* Tutaj możesz również osobiście zwrócić lub wymienić towar.
Bardziej korzystny zwrot odbywa się za pośrednictwem Kancelarii:
- zapakuj towar, który chcesz zwrócić
- wybierz najbliższy oddział Zásilkovna na https://www.zasilkovna.cz/pobocky
- powiedz przy kasie kod „ 94846754 ”
- po dostawie otrzymasz potwierdzenie odbioru
- nie płacisz w zamówieniu pocztowym, cena usługi (39 CZK) zostanie odjęta od zwracanej kwoty
- przy wymianie towaru jest to całkowicie BEZPŁATNE za pośrednictwem zamówienia wysyłkowego
Po przetworzeniu zwróconej przesyłki oczekuj e-maila potwierdzającego.