−22 % na wszystko (oprócz marki Anekke + Kara) z kodem EXTRA22Kończy za 12 godzin 50 minut
+48 729 086 966 (dni robocze, 8-14)

Towar mi nie odpowiada. Co powinienem zrobić?

Jak to zrobić:

  • Towar można wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostawy
  • prosimy o przesłanie go do nas nieużywanego i niezanieczyszczonego
  • dołącz kopię faktury, którą znajdziesz w e-mailu z tematem „ Wysłano + faktura
    * Nie znalazłeś faktury w e-mailu? Wystarczy wpisać numer zamówienia.
  • napisz nam numer konta bankowego lub prośbę o wymianę (jaki towar / rozmiar)
  • w przypadku butów - odeślij je do nas w nieuszkodzonym i nieklejonym oryginalnym pudełku
    * W przypadku odzieży i akcesoriów metki są dowodem na to, że towar nie był noszony.

Nasz adres do wysyłki to:

Different.cz
Šimerova 3
Pilzno, 30100

* Tutaj możesz również osobiście zwrócić lub wymienić towar.

Bardziej korzystny zwrot odbywa się za pośrednictwem Kancelarii:

  • zapakuj towar, który chcesz zwrócić
  • wybierz najbliższy oddział Zásilkovna na https://www.zasilkovna.cz/pobocky
  • powiedz przy kasie kod94846754
  • po dostawie otrzymasz potwierdzenie odbioru
  • nie płacisz w zamówieniu pocztowym, cena usługi (39 CZK) zostanie odjęta od zwracanej kwoty
  • przy wymianie towaru jest to całkowicie BEZPŁATNE za pośrednictwem zamówienia wysyłkowego

Po przetworzeniu zwróconej przesyłki oczekuj e-maila potwierdzającego.