+48 691 429 847 (dni robocze, 7-15)

Towar mi nie pasuje. Co trzeba zrobić?

Możesz zwrócić lub wymienić swój towar w ciągu 14 dni od dostarczenia zamówienia. Wystarczy wysłać nieużywane i niezniszczone produkty z powrotem na nasz adres wraz z kopią faktury i dopisać, czy chcesz zwrócić lub wymienić towar. W przypadku wymiany proszę podać za który produkt/rozmiar chcesz wymienić. W przypadku zwrotu, podaj numer konta bankowego, na który chcesz zwrócić pieniądze.

Adres do wysłania to

Przesyłkownia.pl
ID: 94877590
Mostowa 4
43–400 Cieszyn
Polska

Tutaj możesz również zwrócić towar lub wymienić osobiście.

Prosimy o staranne zapakowanie towaru, który zwracasz, takim sposobem, aby po drodze się nie zniszczył. Jeśli towar otrzymasz w kartonie, prosimy go wysłać z powrotem jednakowym, bezpiecznym sposobem. W przypadku butów prosimy - o zwrot w niezniszczonym a nieoklejonym pudełku. W przypadku odzieży a akcesoriów, metki są dowodem na to, że towar nienoszono. 

Ta strona wykorzystuje ciasteczka cookies, do świadczenia usług, reklamy spersonalizowanej i analizy wyświetleń. Następne informacje