+48 691 429 847 (dni robocze, 7-15)

Wspólnie to przekonamy!

  27. 03. 2020      Ze świata mody

Świat zmienił się w ciągu paru chwil. Nikt z nas nie był na taki kłopot przygotowany. Nikt z nas nie trenował. W książkach o tym nikt nie pisał. Koronawirus nastąpił i niedługo odejdzie. A my nie możemy z tego zwariować. 

Przede wszystkim nie możemy przestać żyć. Musimy być wyrozumiali, uśmiechać się, cieszyć się z chwil z rodziną, wspierać polskie firmy, sprawiać radość sobie i zastanawiać się nad swoimi marzeniami. Ta sytuacja szybko zniknie. I wszyscy wspólnie razem przekonamy nawet tego koronawirusa. 

U nas na Differenta nie tracimy czasu i staramy się pracować na 100 %, abyśmy mogli Ci wyczarować uśmiech na twarzy. Stworzyliśmy kilka zabezpieczeń, które nam pomogą tę sytuację pokonać. Nasi menedżerzy, marketingowcy i customer service pracują z domu. Dlatego czasami można w telefonie usłyszeć również inne głosy, głosy naszych dzieci. Dlatego przepraszamy, też jesteśmy tylko ludźmi.

Staramy się robić wszystko na maksimum. Wszystkie zamówienia staramy się wyekspediować najszybciej, jak to tylko możliwe. Oczywiście przestrzegamy przy tym wszystkie nakazy i zakazy higieniczne. Wszyscy mamy differenta maseczki, rękawiczki i 20x dziennie myjemy sobie ręce.

Nasze krawcowe przestawiły swoje maszyny i szyją maseczki antywirusowe, które rozdajemy do szpitali i wszystkim potrzebnym. Pielęgniarki z różnych szpitali piszą do nas z prośbą, abyśmy im też maseczki uszyli a nam to sprawia radość. Teraz dodajemy ją jako prezent do zamówień.

Nawet nasi kurierzy robią wszystko, na co ich stać, aby mogła Twoja radość modowa być u Ciebie jak najszybciej. Uśmiechaj się do nich, ponieważ oni teraz są również bohaterami. A jeśli istnieje więcej możliwości płatności kartą i mniej przy odbiorze, ułatwisz im pracę.

Codziennie zbieramy dla Ciebie informacje o dostawcach lub o punktach odbioru i aktualizujemy je na naszej stronie internetowej. Jak tylko dowiemy się o jakimś problemie, natychmiast odezwiemy się i postaramy się wymyślić inną opcję. Dlatego prosimy o wyrozumiałość, kiedy zadzwonimy, że konieczne jest zmienić miejsce Twojej paczki. Robimy to dla Twojego bezpieczeństwa, aby wszystko było w porządku.

Wierzymy w to, że wspólnie to przekonamy.

I dziękujemy. Bardzo. Dziękujemy za to, że mimo wszystko jesteś z nami, że u nas sobie czas od czasu sprawiasz radość. 

Opublikowany przez: Martin Špeta

Podobał Ci się ten artykuł?

Ta strona wykorzystuje ciasteczka cookies, do świadczenia usług, reklamy spersonalizowanej i analizy wyświetleń. Następne informacje